My Buddies

Thursday, September 6, 2012

I’m Back!



Selamat bertemu kembali..hampir dua bulan lebih tidak update entry dalam blog ini, terasa bagai dua tahun lamanya. Maafkanlah saya. Bukan sengaja untuk membiarkan blog ini tidak terusik tetapi kekangan masa, tempat dan line broadband yang membuatkan blog saya ini sepi tanpa bicara. Kini setelah kembali ke Kota Kinabalu ( yang mendapat jolokan Bandar Tropika ini) jari jemari ringan untuk membuka dan melihat perkembangan di dalam blog ini. Syukurlah..walaupun apa yang saya selalu coretkan di sini hanyalah cerita peribadi yang remeh, namun feedback yang saya peroleh sangat memberangsangkan. Saya akan terus mengisi blog ini dengan pelbagai kisah suka duka dan cerita fesyen terbaru yang menjadi ikutan saya, dari kaca mata saya. Semoga anda semua terhibur untuk membacanya. Salam perkenalan dari saya.

No comments:

Post a Comment

didiy fashion