My Buddies

Tuesday, January 3, 2012

MENYAMBUT TAHUN BARU





Salam pertemuan untuk tahun baru 2012..rasanya masih belum terlewat untuk saya mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2012 kepada semua rakan-rakan blogger. Tahun berganti lagi..maka usia pun makin meningkat. Adakah penambahan usia selaras dengan kematangan minda dan fikiran? Tak pasti!
Menyambut tahun naga kali ini dengan penuh kerendahan hati dan kesyukuran..semoga lebih tabah untuk menghadapi 362 hari lagi yang mendatang. Di awal bulan Januari kali ini sudah dikusutkan dengan demam peperiksaan. Di saat-saat orang masih dalam mood tahun baru, enak-enak bercuti, saya pula berpening lalat disini untuk menghadapi minggu-minggu peperiksaan yang mencabar ini. Lumrah pelajar!
Azam baru???? Masih banyak yang belum tercapai. Apapun, “impian tanpa keberanian tidak akan tercapai”. Saya akan berusaha lebih gigi untuk mendapatkan sesuatu yang sepatutnya menjadi milik saya sejak lama dulu. Saya tahu GOD never leave me behind..Take a deep breath Didiy and start the engine. Wait  me!

2 comments:

  1. Happy ney year to you and your loved ones!

    ReplyDelete
  2. thank u..i hope i have one..(^_^)..happy new year to u too..best of luck for dis year.

    ReplyDelete

didiy fashion