My Buddies

Wednesday, January 11, 2012

Solekan berani 2012 dengan Maybelline New York

Selaras dengan gaya terkini, corak dan warna 2012, Maybelline mempamerkan pelbagai gaya solekan bervoltan tinggi untuk peralihan kuasa kepada solekan yang lebih berani dan menonjol. Cuba solekan ini dengan alat solek dari Maybelline.
Solekan mata
Memberi tumpuan pada solekan mata menggunakan rona merah jambu pada palet Studio Hyper Diamonds sebagai asas pembayang mata serta Studio Glow Diamond yang memberikan kuasa ceria dan galak. Bagi mewujudkan kesan dramatik, penggunaan maskara mampu memberikan kesan segar serta bulu mata lebih lentik dan panjang dengan kuasa Volum Express The Falsies. Namun, solekan belum sempurna tanpa celak Hyper Sharp Liner yang menyerlahkan lagi kuasa pandangan mata. Mewujudkan satu garis yang tepat di sekeliling mata dengan titik paling nipis ( pada 0.05mm). Juga menjadi pelapik dramatik cecair untuk kemasan yang lebih tebal dan berani.
Bibir
Menjelang 2012 rona merah menjadi pilihan wanita yang inginkan gaya lebih menonjol dan berani. Cuba warna Moiture Extreme Colour sensasi warna yang kaya dan menakjubkan.
Kening
Kening memainkan peranan penting dalam menentukan ciri-ciri solekan yang anda inginkan sama ada tampil lembut atau sebaliknya. Tampil menyerlah dengan biru lembut daripada Glow Studio Diamond Eye kemudian tambahkan celak pada kening untuk lebih menonjol.

No comments:

Post a Comment

didiy fashion