My Buddies

Monday, December 19, 2011

IKON FESYEN TERMUDA DI DUNIA

Siapa tak kenal David Beckham..lagenda bola sepak yang ternama bukan saja oleh pencapaiannya dalam arena bola sepak, tetapi juga kerana keunikannya dalam dunia fesyen. Dari gaya rambut ke jenis kasut, idola ini menjadi ikutan ramai tak kira la di barat ataupun timur. Dan siapa pula yang tak kenal isterinya, Victoria Beckham, ikon fesyen yang mempunyai jenama fesyennya yang tersendiri. Kedua-dua mereka umpama uda dan dara yang mempunyai aura fesyen yang tersendiri.
Tetapi, saya tidak berniat untuk mengulas lebih lanjut tentang kedua-dua mereka ini. Keduanya sudah tidak asing lagi dalam dunia fashionista. Yang menarik perhatian  saya ialah anak keempat mereka, Harper Seven Bechkam yang dilabelkan sebagai “Ikon fesyen termuda di dunia” (World youngest style icon). Penataan gayanya sangat dititikberatkan oleh ibu serta ayahnya dan anak ini dilihat sering memakai pakaian berjenama seperti Stella McCartney, Bonpoint dan Marie Chantal yang berharga ratusan ringgit.
Wah..sangat beruntung anak ini..dalam usia baru menjejak 5 bulan (dilahirkan pada 10 Julai 2011), boleh dikatakan masih lagi “baby” sudah mendapat nama dalam dunia fesyen. Saya tak dapat membayangkan bagaimana dia nanti apabila meningkat remaja. Pasti satu lagi ikon fesyen akan muncul, ikon fesyen hasil produk David dan Victoria Beckham.

2 comments:

  1. Hebat juga anak Beckham ni ah.
    Kemana tumpah kuah kalau bukan ke lauk? kan

    ReplyDelete
  2. betul tu..kalau ibu dan bapa pun da ikon fesyen, anak apatah lagi.."bagaimana acuan, begitulah kuihnya"..

    ReplyDelete

didiy fashion